Laserowe Centrum Rozrywki LASER-WAR
- Bezpieczeństwo
- Strona główna
- O regionie
- Baza turystyczna
- Pogoda
- Karaś
- Amur
- Mapa Jeziora Zegrzyńskiego
- Białe
- Ryby jeziora
- Kontakt
- Okoń
- Dla rowerzystów
- Obciążenie
- Leszcz
- Haczyk i przynęta
- Karp
- Płoć
- Bezpieczeństwo i ubiór
- Tołpyga
- Sum
- Wzdręga
- Sklepy wędkarskie
- Alternatywna skala Beuforta
- Boleń
- Wydawanie karty
- Spławik
- Krąp
- Archiwum wydarzeń
- Szczupak
- Lin
- Informacja Turystyczna
- Mapa interaktywna
- Opieka Medyczna
- Kursy względem wiatru
- Wyposażenie roweru
- O nas
- Bezpieczeństwo
- Skala Beuforta
- Wybierz rower
- Jaź
- Sandacz
- Reklama
Aktywna zabawa dla niestroniących od ruchu i dobrego humoru. Integruje, bawi i uczy wszystkich w wieku 8-99 lat.
Aktywnie, wesoło, strategicznie i kosmicznie oraz bezpiecznie.
Proponujmy dwie główne zabawy:
ARENA - Laser Tag (Laserowy Paintball, w niektórych krajach Laserowy Berek). Gramy/bawimy się na laserowym polu bitwy zw. Areną w zadymieniu, świetle UV, wraz z pokazem laserów z dwóch urządzeń, przy muzyce, wśród przeszkód tworzących ciekawe miejsca do ukrycia, tworzenia zasadzek. Zawodników wyposażamy w świecące kamizelki i broń laserową, z której wystrzeliwane wiązki lasera są widoczne podczas gry. Gramy na punkty, które zdobywamy trafiając w kamizelkę rywali. Zabawa jest w pełni bezpieczna, oczywiście strzały nie są odczuwalne i nie pozostawiają żadnych śladów na odzieży. Żeby nie czekać warto zarezerwować grę telefonicznie lub samodzielnie na stronie (po zarejestrowaniu).
LASEROWY LABIRYNT - labirynt utworzony jest z wiązek laserów, który trzeba pokonać nie dotykając tych wiązek - przechodzimy pod, nad i między laserami, podobnie jak bohater filmu "Mission Impossible". Do dyspozycji mamy trzy poziomy trudności. Osobę przechodzącą labirynt widzimy na żywo na ekranie. Na starcie mamy 800 pkt. z każdą sekundą tracimy 1 punkt, a dotknięcie lasera zabiera 100 pkt. Możliwa jest dyskwalifikacja z dwóch powodów: jeden to dotknięcie lasera po raz trzeci, a drugi powód to niezaliczenie bazy pośredniej. Więc, ... kluczem jest ... dokładność !
GRY AUTOMATYCZNE - Cymbergaj (hokej), Boxer (grucha mierząca siłę uderzenia), Piłkarzyki. Sprawdź się !
W kantynie serwujemy niezłą kawę, coś zimnego na ochłodę też się znajdzie. Pizza, Sushi, Pierogi oraz zakąski słodkie i słone mamy, i w wojskowy rynsztunek Cię zaopatrzymy.