II. Bieg po Złote Jabłko już za nami

2015-05-18

Blisko 250 osób wystartowało w biegach przełajowych, które odbyły się w niedzielę 17 maja w Chotomowie w Lasach Chotomowskich.

Zgodnie z programem o godzinie 10.00 blisko 130 biegaczy ruszyło crossową trasą II. Biegu po Złote Jabłko. 10 kilometrowa trasa której autorem był Michał Machnacki z Grupy Biegowej CHTMO była wymagająca i z pewnością nie należała do łatwych. Kilka podbiegów w części lasu zwanych Górami Chotomowskimi oraz piaszczyste podłożę z pewnością dały się we znaki wielu uczestnikom biegu.

Rok temu na innej trasie w Lasach Chotomowskich zwyciężył Sylwester Kuśmierz. Tym razem również przybiegł na metę na pierwszej pozycji w czasie 35:50. Mimo trudniejszej trasy uzyskał lepszy czas niż rok temu. Drugie miejsce ze stratą 3:25 zajął Wawrzyniec Pawski z T.G. Sokół Zakopane, a trzecie miejsce Adam Pożarowszczyk z Legionowa – 41:13. Wśród kobiet najszybsza była Ela Szczetyńska-Żukowska, która jednocześnie zajęła 7 miejsce w kategorii open. Biegaczce z Legionowa pokonanie trasy zajęło 44:24. Drugie miejsce przypadło Agnieszce Żuraniewskiej z Trucht Tarchomin Team – 49:09, a trzecie Magdalenie Rawickiej z Grupy Biegowej UM – 49:22. Drużynowo najlepszą ekipą okazali się gospodarze. Grupa Biegowa CHTMO wygrała rywalizację drużynową, a najszybciej z zawodników tej grupy pobiegli: Rafał Rynkiewicz (5 miejsce), Robert Szkółka (9 miejsce), Rafał Bryśkiewicz (44 miejsce) i Danuta Surowiak (78 miejsce). Drugie miejsce zajął Trucht Tarchomin Team, a trzecie Grupa Biegowa UM.

Imprezą towarzyszącą biegowi głównemu był bieg rodzinny na dystansie 2 km, w którym wystartowały 34 zespoły.

Wyniki biegu na 10 km dostępne  TUTAJ

Głównym organizatorem biegu była Fundacja „Ścieżka Zdrowia”, a współorganizatorami Urząd Gminy Jabłonna oraz Grupa Biegowa CHTMO.

II. edycja „Biegu po Złote Jabłko” miała jeszcze bardziej atrakcyjny charakter dzięki sponsorom. W tym roku bieg odbył się dzięki firmom: GAZ-SYSTEM S.A. , Run&Travel, Sklep Biegacza, Fast Foot, Biżuterię Sportową, Salon fryzjerski „Ewa”, Selgros. Patronatem medialnym wydarzenie objęły Gazeta Powiatowa, Radio Hobby, Wieści z Naszej Gminy i Legio24.
 

Portal www.jezioro.zegrzynskie.pl źródłem kompleksowej informacji turystycznej regionu Jeziora Zegrzyńskiego współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Osi 4 – LIDER
Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013
Copyright by Powiat Legionowski.
Projekt i wykonanie: Agencja Interaktywna Bull Design